JumpIT Forum 2023

INNOVATION LEAP

Hotel i kongresni centar Antunović Zagreb

3-4. listopad, 2023.

Ulaznice

Video

O Forumu

Tradicija koja traje od 2017. godine

JumpIT neovisna je poslovna konferencija koja se u kongresnom centru zagrebačkog hotela Antunović tradicionalno održava od 2017. godine. Forum je po ocjenama sudionika i govornika jedinstven, obzirom da iz godine u godinu okuplja ne samo strukovne profesionalce, već i poslovne lidere iz IT, info-komunikacijske i telekomunikacijske, te bankovno-financijske branše. Po organizaciji i formatu odstupa od „klasičnih“ kongresa, kombinirajući „ted-talk“ predavanja i panel-diskusije sa aktivnim sudjelovanjem publike, sve to u jednoj „casual professional“ opuštenoj atmosferi.

Konferencija se uvijek bavi periodom od 2 godine, konkretno - osvrt na bitna gospodarska dogđanja tijekom proteklih 12 mjeseci te prognoza stručnjaka o tome što nas očekuje u nadolazećoj poslovnoj godini.

Na ovaj način, svake godine, predstavljamo i analiziramo najuspješnije projekte, gospodarske trendove te postignuća u domeni tehnologije i poslovanja hrvatske info-kominikacijske i bankovno-financijske industrije.

Inflacija, rat u Ukrajini, recesija u Europi, rast cijena energenata obilježile su 2022. godinu. S druge strane pak Hrvatska je uspješno provela prelazak na Euro i ulazak u Schengen. Hrvatska IT industrija je div u usporedbi sa brojem stanovnika, dok je hrvatska IT „scena“ jedna od najinovativnijih u Europi. Zasigurno 2023. je godina na koju svi možemo biti ponosni!

JumpIT se ove godine bavi fenomenom hrvatske IT inovativnosti; dakako na praktičan i pragmatičan način – tko, gdje, kada, što, kako i naravno zašto. Kroz 4 panela i 14 „case-study“ prezentacija predstavljamo ono najzanimljivije iz svijeta IT-a, telekoma i bankarstva u Lijepoj Našoj i malo šire.

Nastavljajući tradiciju sa JumpIT-a 2021. i 2022., i ove godine demonstriramo najbolje prakse, poslovne uspjehe (i po koji neuspjeh), te dajemo viziju za uspješno poslovanje i vođenje projekata u periodu koji nas očekuje, sa fokusom na:
► Kakvo je stanje na tržištu ICT i digitalnih usluga danas u Hrvatskoj
► Što je poslovni „outlook“ za IT, telekomunikacijski i bankovno-financijski sektor u narednih 12 mjeseci
► Zašto smo danas poslovno jači, pametniji i bolje pozicionirani na tržištu u odnosu na isti period prošle godine
► Kako ćemo voditi buduće projekte i programe, operacije i poslovanje u cijelosti
► Kako smo vodili projekte u posljednjih godinu dana i:
✓ Što smo iz toga naučili
✓ Koji su nam bili najveći izazovi i kako smo ih riješili
✓ Kakva smo iskustva stekli
✓ Koje smo najbolje prakse razvili

I ove godine, konkretnim primjerima iz prakse, JumpIT želi sudionicima predstaviti stvarna iskustva kroz koje su Hrvatske tvrtke prolazile tijekom ove godine, njihove izazove i nova poslovna rješenja.

Oprobani uspješni format konferencije ostaje nepromijenjen – plenarno sudjelovanje tijekom oba dana:

Key-note uvodno predavanje
CEO Talk – panel poslovnih lidera
CTO / CIO Talk – panel direktora tehnike / informatike
PMO Talk – panel voditelja projektnih ureda
COO Talk – panel direktora operacija
► Korporativne „case-study“ prezentacije primjera iz prakse

Gdje

Hotel i kongresni centar Antunović
Zagrebačka avenija 100
10000 Zagreb

Kada

Utorak i srijeda
3. i 4. listopad, 2023. (od 09:00 do 16:30)


Format konferencije

2 dana ∙ 14 prezentacija ∙ 4 panel-diskusije ∙ 30+ govornika

Uspješnu konferenciju karakteriziraju energični predavači, koji prezentiraju strukovno vrijedan sadržaj, na zanimljiv i duhovit način. Mi se držimo tog zlatnog pravila!

TED-TALK STIL

Vodeći se principom „manje je više", prezentacije traju 25 minuta kako bi osigurali da se ključne poruke prenesu na dinamičan i zanimljiv način, uz interakciju i Q&A sa sudionicima.

PANEL-DISKUSIJE

Dizajnirane za interakciju s publikom, panel rasprave pružaju idealnu priliku govornicima da međusobno razmjenjuju stavove, te izravno odgovore na pitanja moderatora i publike.

RELEVANTAN SADRŽAJ

Informacije koje ćete čuti dolaze od stvarnih ljudi i stvarnih projekata. Čut ćete „real-world“ priče o uspjehu kroz konkretne „case-study“ prezentacije i o tome kako od njih možete imati koristi vi osobno i vaša tvrtka. No Sales Pitch!

NETWORKING

Ovo je VELIKI događaj po broju sudionika, no ipak „dovoljno mali" da svi mogu biti u istoj dvorani. Imat ćete cjelodnevni pristup svim govornicima i sudionicima konferencije.

Zašto sudjelovati

Kljčune informacije

JumpIT 2023: INNOVATION LEAP namijenjen je svim igračima u IT industriji, telekom, te bankovnom i financijskom sektoru. Od članova scrum timova, preko poslovnih analitičara i voditelja projekata do izvršnih direktora i uprave; konferencija predstavlja jedinstvenu priliku čuti priče o uspjehu (i neuspjehu), naučiti o novim rješenjima i platformama, dobiti vrijedne informacije o trenutnom ekonomskom stanju i steći uvid u buduće poslovne trendove. Služi kao platforma za umrežavanje i sudjelovanje u raspravama i Q&A sesijama s više od 30 govornika, kao i brojnim sudionicima, te raznim sponzorima i izlagačima.

Kao i prethodnih godina , opća atmosfera foruma i sjajna lokacija i osoblje, osigurat će da i ove godine nešto korisno čujete i naučite, družite se sa kolegama iz struke, imate mogućnost aktivnog sudjelovanja i naravno dobro se zabavite, uz vrhunsku ponudu hrane i pića hotela Antunović.

JumpIT u brojkama

7 godina ∙ preko 150 govornika ∙ više od 1000 sudionika

Veliki broj sudionika JumpIT-a dolazi iz godine u godinu ponovno, još od onog prvog foruma davne 2017. godine. To naravno nije slučajno. Ljudi posjećuju JumpIT kako bi usvojili nova strukovna znanja, stekli uvid u aktualne gospodarske trendove, podružili se s kolegama i dobro se zabavili.

Ono što sudionici žele je dosljednost u pogledu relevantnosti sadržaja i najviših standarda lokacije (kvaliteta kongresne dvorana, catering ponuda).

Događaj uključuje govornike i paneliste iz poslovnog okruženja, uglavnom iz velikih korporacija i srednjih poduzeća. Predavači su de facto kolege onih koji sjede u publici, a sve prezentaciju demonstriraju konkretne primjere stvarnog rada, stvarnih projekte. Panel-diskusije osmišljene su za raspravu o aktualnim trendovima u industriji, najboljim praksama i daju uvid u to kako uspješne tvrtke posluju.

Upravo ta kombinacija strukovne i poslovne relevantnosti s jedne strane, a kvalitete govornika i publike s druge, čini to da se ljudi „vraćaju“ na JumpIT.

Panelisti

redoslijedom nastupa i abecedno

Speaker

Ivana Gažić

Predsjednica Uprave

Zagrebačka burza

Speaker

Adrian Ježina

Predsjednik Uprave

Telemach

Speaker

Filip Ljubić

Predsjednik Uprave

Q Agency

Speaker

Mario Žižek

Predsjednik Uprave

Addiko banka


Speaker

Vedran Antoljak

Direktor

Best Advisory

Speaker

Dalibor Kovačević

CIO

Raiffeisenbank Hrvatska

Speaker

Danijel Miletić

CIO

Hrvatska poštanska banka

Speaker

Ratko Mutavdžić

CEE CTO

Microsoft


Speaker

Marijana Bačić

COO

Hrvatski Telekom

Speaker

Ivan Bešlić

COO

Sofascore

Speaker

Draženko Kopljar

COO

Privredna Banka Zagreb

Speaker

Maja Širić

COO

APIS IT


Speaker

Darija Ivandić Vidović

Dopredsjednica

IPMA Hrvatska

Speaker

Gordan Kožulj

Direktor

Deloitte Hrvatska

Speaker

Stanka Mataga

Voditeljica PMO

Span

Speaker

Tatjana Subotić

Voditeljica PMO

OTP banka Hrvatska


Speaker

Domagoj Vidas

Osnivač ∙ Vidas komunikacije

Moderator

CEO Talk

Panela

Speaker

Silvana Tomić Rotim

Direktorica ∙ ZIH

Moderatorica

CTO Talk

Panela

Speaker

Jasna Štrajher

Direktorica ∙ Savvy

Moderatorica

COO Talk

Panela

Speaker

Tatjana Kotarski

Osnivač ∙ PM4You

Moderatorica

PMO Talk

Panela

Predavači

redoslijedom nastupa

Speaker

izv. prof. dr. sc. Robert Kopal

Keynote predavač

Predsjednik uprave

EFFECTUS veleučilište

Speaker

Rudi Pleteš

PMO Process Manager

Rimac Technology

Speaker

Gordana Buljan

Voditelj ureda PMO

Omega Software

Speaker

Darije Ramljak

CX & Digital Transformation Leader

IBM

Speaker

Andrija Salamunić

Voditelj poslovne vertikale

IN2 Grupa

Speaker

Katarina Paponja

Product Operations Manager

Cloudsense

Speaker

Alan Budak

Voditelj PMO

TIS Grupa

Speaker

Ana Vuković

Product Operations Manager

Lemax

Speaker

Marko Štajcer

Consultancy Director

Poslovna Inteligencija

Speaker

Hrvoje Kapetanović

CEO

Undabot

Speaker

Sergej Dolezil

Direktor Sektora za transformacije

Croatia Osiguranje

Speaker

Davor Gašparac

Senior Program Manager

Erste Digital

Speaker

Tea Meštrović

Product Director

Intis

Speaker

Karlo Guštin

Business Development Manager

Ericsson Nikola Tesla

Speaker

Monika Majstorović

Direktorica marketinga

A1 Hrvatska

Speaker

Jure Mandalinić

Voditelj nabave i ugovaranja

King ICT

Speaker

Fran Mikuličić

Liderski Mentor

Moderator

Konferencije

Zastupljene organizacije

sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor
sponsor

Agenda

Program konferencije započinje „key-note“ predavanjem, koje je uvod u panel diskusiju. U nastavku slijede „case-study“ prezentacije primjera iz prakse u proteklih godinu dana o poslovanju, zanimljivim projektima, poslovnim uspjesima, razvoju proizvoda i puno toga još. Dan završavamo još jednim panelom.

JumpIT Forum 2017-2022

Sudionici, govornici, partneri... o nama

ULAZNICE

Kotizacije su dostupne za pojedinačno sudjelovanje, kao i korporativni paketi ulaznica sa značajnim popustima, na temelju broja sudionika iz iste tvrtke.

Svi popusti obračunavaju se na osnovu standardne kotizacije od €695/osobi. Primjerice paket „5+1 Free“ iznosi 5 X €695 = €3,475 / 6 = €579/osobi. Paket „8+2 Free“ iznosi 8 X €695 = €5,560 / 10 = €556/osobi.

SOLO IGRAČ

695po osobi

  • Kotizacija pokriva:
  • Sudjelovanje na konferenciji
  • Osvježenje i zakusku tijekom stanki za kavu
  • Sjedeći ručak, švedski stol, otvoreni bar
  • Kopija svih prezentacija u PDF
  • Certificat o sudjelovanju / 12 PDU
  • Vrijedi za 1-5 osoba
  • Standardna kotizacija
Prijava

5+1 Free

579po osobi

  • Kotizacija pokriva:
  • Sudjelovanje na konferenciji
  • Osvježenje i zakusku tijekom stanki za kavu
  • Sjedeći ručak, švedski stol, otvoreni bar
  • Kopija svih prezentacija u PDF
  • Certificat o sudjelovanju / 12 PDU
  • Vrijedi za 6-9 osoba
  • Ukupno €3,475 za 6 sudionika
Prijava

8+2 Free

556po osobi

  • Kotizacija pokriva:
  • Sudjelovanje na konferenciji
  • Osvježenje i zakusku tijekom stanki za kavu
  • Sjedeći ručak, švedski stol, otvoreni bar
  • Kopija svih prezentacija u PDF
  • Certificat o sudjelovanju / 12 PDU
  • Vrijedi za 10 i više osoba
  • Ukupno €5,560 za 10 sudionika
Prijava

Smještaj, logistika i tehničke informacije

Popust na cijenu noćenja dostupan je svim sudionicima ovog ili bilo kojeg drugog događaja u organizaciji KTC International tijekom čitave godine.

Kongresni centar hotela Antunović kompletno je renoviran početkom 2023. godine te uz „state-of-the-art“ opremu i tehniku garantira nezaboravno iskustvo svim sudionicima.

location

Lokacija

Hotel i kongresni centar Antunović │ Zagrebačka avenija 100, 10000 Zagreb

Transport

Noćenje

Smještaj je dostupan po sniženoj cijeni

Hotel & Restaurant

Hotelski restaurant Argante

Ručak tijekom događaja služi se ovdje



location

Kongresna dvorana Beethoven

Kompletno renovirana pocetkom 2023. jedna od najmodernijih ovakvih dovrana u Hrvatskoj

Transport

Aspa Wellness centar

Omiljneo mjesto mnogih Zagrepčana i „must see“ ako ste gost hotela.

Hotel & Restaurant

Nakon predavanja

Opustite se uz kavu ili čašu vina u jednom od mnogobrojonih barova hotela Antunović

Kontakt

Stojimo vam na usluzi za sve informacije u vezi sudjelovanja, sponzorstva, medijskog pokroviteljstva te svih drugih upita.

Speaker

Goran Krstulović

DIREKTOR KONFERENCIJE

SUDJELOVANJE I NASTUP

Speaker

Domagoj Vidas

DIREKTOR KONFERENCIJE

ODNOSI S JAVNOŠĆU I MEDIJI