28-29 Rujan, 2022 HOTEL ANTUNOVIĆ ZAGREB

JumpIT Forum '22

THE NEW "NEW NORMAL"

Praktična iskustva poslovanja u uvjetima novog „novog normalnog” i što nas očekuje u neposrednoj budućnosti

{dnn}

dana

{hnn}

sati

{mnn}

min.

{snn}

sek.

Ako ste sudjelovali na prethodnim JumpIT Forumima sve znate. Ako pak niste, pogledajte video. Sapienti sat!


Zašto sada

Tijekom 2021. godine svi smo se još uvijek tek „privikavali“ na poslovanje u uvjetima globalne pandemije, međutim danas se fokus pomjerio sa „kako nadvladati pandemiju“ ka „kako živjeti i raditi u novom normalnom“. To je centralna tema ovogodišnjeg JumpIT Foruma.

Nastavljajući dobru praksu započetu na JumpIT-u 2021., i ove godine demonstriramo najbolje prakse, poslovne uspjehe (i po koji neuspjeh), te dajemo viziju za uspješno poslovanje i vođenje projekata u periodu koji nas očekuje, sa fokusom na:

► Kakvo je stanje na tržištu ICT i digitalnih usluga danas u Hrvatskoj
► Što je poslovni „outlook“ za IT, telekomunikacijski i bankovno-financijski sektor u narednih 12 mjeseci
► Zašto smo danas poslovno jači, pametniji i bolje pozicionirani na tržištu u odnosu na isti period prošle godine
► Kako ćemo voditi buduće projekte i programe, operacije i poslovanje u cijelosti
► Kako smo vodili projekte u posljednjih godinu dana i:
✓ Što smo iz toga naučili
✓ Koji su nam bili najveći izazovi i kako smo ih riješili
✓ Kakva smo iskustva stekli
✓ Koje smo najbolje prakse razvili

I ove godine, konkretnim primjerima iz prakse, JumpIT želi sudionicima predstaviti stvarna iskustva kroz koje su Hrvatske tvrtke prolazile tijekom protekle godine, njihove izazove i rješenja.

Oprobani uspješni format konferencije ostaje nepromijenjen – plenarno sudjelovanje tijekom oba dana:

► Key-note
► Panel poslovnih Lidera
► Panel voditelja PMO
► Panel Product Managera i Product Ownera
► Panel voditelja Poslovne Analize (BA)
► Korporativne „case-study“ prezentacije primjera iz prakse

Format konferencije

2 dana 14 prezentacija 4 panel-diskusije 20+ govornika

Uspješnu konferenciju karakteriziraju energični predavači, koji prezentiraju strukovno vrijedan sadržaj, na zanimljiv i duhovit način. Mi se držimo tog zlatnog pravila!

TED-TALK STIL
  • Vodeći se principom „manje je više", prezentacije traju 25 minuta kako bi osigurali da se ključne poruke prenesu na dinamičan i zanimljiv način, uz interakciju i Q&A sa sudionicima.
    No death by PowerPoint!
PANEL-DISKUSIJE
  • Dizajnirane za interakciju s publikom, panel rasprave pružaju idealnu priliku govornicima da međusobno razmjenjuju stavove, te izravno odgovore na pitanja moderatora i publike.
RELEVANTAN SADRŽAJ
  • Informacije koje ćete čuti dolaze od stvarnih ljudi i stvarnih projekata. Čut ćete „real-world“ priče o uspjehu kroz konkretne „case-study“ prezentacije i o tome kako od njih možete imati koristi vi osobno i vaša tvrtka.
    No Sales Pitch!
NETWORKING
  • Ovo je VELIKI događaj po broju sudionika, no ipak „dovoljno mali" da svi mogu biti u istoj dvorani. Imat ćete cjelodnevni pristup svim govornicima i sudionicima konferencije.


Zašto sudjelovati

JumpIT '22: THE NEW "NEW NORMAL" namijenjen je svim igračima u IT industriji, telekom, te bankovnom i financijskom sektoru. Od programera, članova scrum timova, preko poslovnih analitičara i voditelja projekata do izvršnih direktora; konferencija predstavlja jedinstvenu priliku čuti priče o uspjehu (i neuspjehu), naučiti o novim rješenjima i platformama, dobiti vrijedne informacije o trenutnom ekonomskom stanju i steći uvid u buduće poslovne trendove. Služi kao platforma za umrežavanje i sudjelovanje u raspravama i Q&A sesijama s više od 20 govornika, kao i brojnim sudionicima, te raznim sponzorima i izlagačima.

Kao i prethodnih godina (prije Covid19 pandemije), opća atmosfera foruma i sjajna lokacija i osoblje, osigurat će da i ove godine nešto korisno čujete i naučite, družite se sa kolegama iz struke, imate mogućnost aktivnog sudjelovanja i naravno dobro se zabavite, uz vrhunsku ponudu hrane i pića hotela Antunović.

Osnovni cilj

Cilj konferencije je pomoći sudionicima u odabiru najboljih praksi, alata i tehnika za svoju organizaciju i vlastitu ulogu.

Nitko nema odgovore na sva pitanja, probleme, izazove i nove poslovne paradigme nastale uslijed i nakon covid19 pandemije, ali svi govornici imaju brojna iskustva i sada već oformljene prakse u vođenju projekata i poslovanja generalno, u protekle 2+ godine. To je ono što svakoga zanima i ovu konferenciju čini posve jedinstvenom u Hrvatskoj sada.


Tko su sudionici

Prvenstveno svi oni koji su izravno ili indirektno involvirani u vođenje projekata, razvoj i implementaciju poslovne strategije, te optimizaciju i prioritizaciju projektnih portfelja kroz brojne PMO aktivnosti, konkretno:
· Voditelji projekata
· Senior PM-ovi i Program menadžeri
· Direktori i voditelji projektnih ureda (PMO)
· Članovi projektnih, scrum i DevOps timova
· Product Owneri i product menadžeri
· Poslovni analitičari
· Direktori informatike (CIO / CTO)
· Direktori operacija (COO)
· Izvršni direktori i članovi uprave
· Ostali senior menadžeri i strukovni profesionalci iz svijeta IT-a, telekomunikacija i bankovnog/financijskog sektora.
· Novinari i drugi predstavnici medija

Tko su govornici

Prvi dan foruma, nakon key-note predavanja, započinje panelom Poslovnih Lidera Hrvatske. Govornici su, logično, predsjednici i članovi uprava. Nakon toga slijede pojedinačne prezentacije u „ted-talk“ stilu, iskustva iz prakse u posljednjih godinu dana. Prvi dan završavamoProduct Management Talk panelom, gdje su nam gosti Product Manageri.

Drugi dan foruma počinje PMO Talk panelom voditelja PMO, na kojem sudjeluju direktori/menadžeri projektnih ureda. U nastavku slijede pojedinačne prezentacije, isto kao i tijekom prvog dana. Forum završavamo BA Talk panelom voditelja poslovne analize.

Najveći broj predavanja (13 od ukupno 14) dolazi od strane ljudi koji su na razini senior menadžera, voditelja odjela ili izvršnog direktora.

Nezaboravna

0

Dana

Strukovnih

0

Prezentacija

Više od

0

Govornika

Panel

0

Diskusije

Govornici i Panelisti

redoslijedom nastupa

Do sada potvrđeni govornici (lista nje kompletna)

Key-note predavač

dr. sc. Dražen Lučić

Sveučilišni profesor

ICT ekspert

Fran Mikuličić, MBA

Liderski mentor

Moderator foruma

Panel Poslovnih Lidera

Chloe Meredith

Nikola Dujmović

Predsjednik uprave

Span

Ivana Gažić

Predsjednica Uprave

Zagrebačka burza

Dražen Oreščanin

Predsjednik uprave

Poslovna inteligencija

Ivan Čulo

Predsjednik uprave

Hrvatska pošta

Domagoj Vidas

Vidas Komunikacije

Moderator panela

Case-study predavači (prvi dan)

Davor Gašparac, PMP

Senior Program Manager

Erste Digital (AT)

Ivančica Kraljević Bačlija

Program direktor

Croatia osiguranje d.d.

Igor Stojančević

Voditelj PMO

Infobip

Valentina Mihovec Ramljak, CSPO

Product Manager

Span

Goran Posilović, APMG

Direktor PMO

Q Agency

nenad Marjanović, PMP

Senior Program Manager

Combis

PMO Talk Panel

Nikolina Čujko, PMP

Voditelj PMO

Comping

Jasna Štrajher, CSPO, CSM, SAFe

Voditelj PMO

Generali osiguranje

Veronika Ines Bakarić

Voditelj ORG & PMO

Hrvatska poštanska banka

Tatjana Kotarski

PM Trener, Mentor & Coach

Moderator panela

Product Management Talk Panel

Mario Marić

Product Manager

Asseco SEE

Duško Vukmanović

Senior Principal Product Manager

Oracle

Rudi Pleteš, PMI-ACP

Voditelj SW PMO

King ICT

Silvana Tomić Rotim, PhD

Direktor

ZIH

Moderator panela

Case-study predavači (drugi dan)

Goran Mrvoš

Osnivač i direktor

Infosit

Mario Brdarić

Voditelj PMO

King ICT

Ranko Budimir, PMP, PBA, ACP

Direktor isporuke

Amodo

Jelena Jurišić

Rukovoditeljica područja za ePoslovanje

Ericsson Nikola Tesla d.d.

Danijel Miletić, PMP

CIO

Hrvatska poštanska banka

...

Jasna Bojanić Dujmović PMP, A-CSM

Hrvatski Telekom

BA Talk Panel voditelja poslovne analize

Katarina Kukuljan

Voditelj odjela poslovne analize

Hrvatska poštanska banka

Iva Ćorić, ACCA

Rukovoditelj korporativnog razvoja

Atlantic Grupa

Branimir Miletić

Predsjednik

IIBA Hrvatska

Kristina Devčić, PSPO I

Senior BA

King ICT

Maja Golubić Pirić, PSPO I, CBAP, PMI-PBA

BA konzultant i trener ꟾ Product Manager

Moderator panela

Infografika zastupljenih organizacija

abecednim redom


Sponzori

Agenda

Program konferencije započinje „key-note“ predavanjem, koje je uvod u panel diskusiju. U nastavku slijede „case-study“ prezentacije primjera iz prakse u proteklih godinu dana o poslovanju, zanimljivim projektima, poslovnim uspjesima, razvoju proizvoda i puno toga još.



Preuzimanje akreditacija i trakica na reg-desk pultu neposredno ispred ulaza u glavnu konferencijsku dvoranu.

Tko vodi show?
Fran Mikuličić

Fran Mikuličić poznati je hrvatski poslovni konzultant. Svoj MBA završio je u USA na sveučilištu Vanderbilt i preko 15 godina mentor je u području Leadershipa i razvoja menadžera, u Hrvatskoj i regiji. Kao govornik i moderator vrlo je provokativan i bez dlake na jeziku, a publici uvijek osigura dobivanje ključnih informacija i odgovora.

dr. sc. Dražen Lučić

Dražen Lučić je svoje znanstvene titule stekao na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu. Dodatno se školovao za korporativno upravljanje, za članove nadzornih i upravnih odbora. Nakon preko 20 godina provedenih radeći uglavnom na rukovodećim položajima u tvrtki „Ericsson“, većinom u državama Zapadne Europe, vratio se u Hrvatsku, gdje je deset godina radio u Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti (HAKOM), prvo kao ravnatelj, a onda kao predsjednik Vijeća. Od 2019. radi u Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK) kao voditelj Odjela za informacijske sigurnosti. Između ostalog, bio je član uprave BEREC-a, europskog regulatornog tijela za elektroničke komunikacije (2013. – 2018.), Nacionalnog vijeća za digitalno gospodarstvo (2014. – 2018.) i Nacionalnog vijeća za kibernetičku sigurnost (2016. – 2018.). Certificiran je interni auditor za kibernetičku sigurnost operatora ključnih usluga i davatelja digitalnih usluga. Član je Hrvatske udruge menadžera sigurnosti (HUMS). Stariji je član (Senior Member) IEEE.

Panelisti:

Nikola Dujmović ∙ Predsjednik uprave ∙ Span
Ivana Gažić ∙ Predsjednica uprave ∙ Zagrebačka burza
Dražen Oreščanin ∙ Predsjednik uprave ∙ Poslovna inteligencija
Ivan Čulo ∙ Predsjednik uprave ∙ Hrvatska pošta

Moderator:

Domagoj Vidas ∙ Direktor ∙ Vidas komunikacije

Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.

Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane

Rezime:
Mnoge organizacije počinju implementirati Agile kopirajući poznati „Spotify model“ (proizvodni timovi, scrum, sprintovi,...) i implementirajući ga u krutom Waterfall pristupu (plan, milestones, ...). Postoji li bolji način? Prošle godine sam predstavio kako zeznuti Agile. Sada, da vidimo kako bismo to mogli popraviti.

Ključne poruke („take-aways“):
1. Ako Agile nije samo na Scrum, Jira i Miro - što je onda?
2. Ako je Agile način razmišljanja - kako „implementirati“ novi način razmišljanja (bez lobotomije)?
3. Kako možete reći da ste „agilni“, bez da kažete da ste agilni?


Govornik: Davor Gašparac · Senior Program Manager · Erste Group IT International / Erste Digital

Fokus prezentacije:
► Čemu Infobip zahvaljuje uspjeh i gdje se nalazi danas na svjetskoj karti?
► Kakvu ulogu imaju isporuke projekata i koja očekivanja Infobip postavlja obzirom na poziciju svjetskog vođe?
► Na koji način Infobip projektna metodologija odgovara na ta pitanja??

Rezime:
„CPaaS je postao jedan od najvrjednijih alata u komunikacijskom poslovnom okruženju i kao rezultat toga postao je važna rastuća industrija. Infobip je predan tome da bude ispred promjenjivih trendova na tržištu i nastavlja dodavati nove mogućnosti kako bi osigurao da Infobip klijenti dobiju proizvode koji su im potrebni za današnje i sutrašnje digitalno doba.”

Infobip Saas proizvodi sa Cpaas komunikacijom i klijentskim integracijama osim velikog volumena, predstavljaju izazov u projektnim implementacijama za Profesionalne usluge. Doći na vrh i zadržati tu poziciju, predstavlja dodatni pritisak na usavršavanje svakog djelića pripreme i isporuka projekta, projektnog upravljanja i izgradnje korisnikovog iskustva. Kako odgovaramo tim izazovima? Hvatamo li ili pratimo svjetske projektne trendove? Postavljamo li nove okvire, prosudite sami.

Ključne poruke („take-aways“):
1. Infobip je svjetski lider u segmentu komunikacijskih platformi kao usluga (Cpaas) i inovator
2. Doći i biti na vrhu, postavlja izazov za pružanje Profesionalnih usluga i isporuke velikog volumena projekata diljem svijeta
3. Ako još niste, vrijeme je da pokrenete standardizaciju i automatizaciju upravljanja projektnih isporuka
4. Projektni pristup više nije dovoljan


Govornik: BIgor Stojančević · Voditelj Services PMO · Infobip

Fokus prezentacije:
Pojasniti kako vodimo transformacijski program u Croatia osiguranju koji se sastoji od nekoliko projekata sa različitim ciljevima pojedinačno, ali zajedničkim ciljem ukupno i to tijekom pandemije

Rezime:
Iskustva rada na programu u zadnje 2 godine sa osvrtom na dobre i loše strane takvih programa kao i utjecaj pandemije. Ideja je pojasniti koliko se toga moglo planirati i kako se sve promijenilo od originalnog plana i koliko je dinamično zbog utjecaja pandemije jer članovi tima se nalaze u nekoliko zemalja sa različitom kulturom ali i različitom dinamikom pandemije.

Ključne poruke („take-aways“):
1. Dobrim planiranjem moguće je orkestrirati više različitih projekata
2. Kompleksi programi traže plan, ali i fleksibilnost tijekom realizacije
3. Ljudi ljudi ljudi


Govornik: Ivančica Kraljević Bačlija · Program direktor · Croatia osiguranje d.d.

Izvrsna prilika za neobavezni razgovor s govornicima i kolegama. Ručak će se služiti u glavnom hotelskom restoranu, uz razne specijalitete tradicionalne hrvatske i međunarodne kuhinje.

Lokacija: Restoran Argante na prvom katu

Rezime:
Je li „Big Quit“ neizbježan? Je li prekasno za početi gledati naprijed i pripremati se za udar? Možemo li trenutnu situaciju iskoristiti kao priliku za rast? Kako osiguravamo da projektni tim doista bude tim u svakom mogućem smislu i koja je naša priča iza rasta od 3 PM-a do 20 PM-a, u samo 20 mjeseci bez ijednog odlaska? Pridružite nam se 28. rujna kako biste saznali više!

Ključne poruke („take-aways“):
1. Must-haves: Vizija, Podrška uprave, Zapošljavanje prilagođeno svrsi, Onaj koji jede posljednji, Mentorska struktura i stalna edukacija, Praćenje zadovoljstva i povjerenja, (QOOL) Benefiti
2. Ako niste spremni za veliku investiciju, niste spremni imati zadovoljne ljude
3. Sretni ljudi, profitabilne tvrtke!


Govornik: Goran Posilović · Direktor PMO · Q Agency

Rezime:
Na prezentaciji „Product Management: Od koda do proizvoda“, kroz radni dan Product Managera prikazati će se kompleksnost razvoja proizvoda od devleopomenta do marketinga te koje sve uloge Product Manager zauzima u horizontalnoj i vertikalnoj suradnji sa različitim timovima u svrhu plasiranja proizvoda na tržište.

Ključne poruke („take-aways“):
1. Kompleksnost razvoja proizvoda
2. Slušanje korisnika i lifecycle proizvoda
3. Project Management vs. Product Management


Govornik: Valentina Mihovec Ramljak · Product Manager · Span

Rezime:
Upravljanje timovima iz daljine je postao standard upravljanja projektima, ali ne funkcionira uvijek jer pokušavamo pribjeći starim obrascima ponašanja ili upravljanja što više nije moguće. Prođimo zajedno uz neke praktične pristupe, greške i obrasce koji se pojavljuju i sa kojim posljedicama. I konačno pitanje kao i uvijek je… Da li je agilnost isto što i anarhija te da li se odgovor na to pitanje podrazumijeva.

Ključne poruke („take-aways“):
1. Samoorganizacija i samodisciplina su kritični
2. Management by walking ne funkcionira
3. Micromanagement je OPASAN


Govornik: Nenad Marjanović · Senior Program Manager · Combis

Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.

Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane

Panelisti:

Mario Marić ∙ Product Manager ∙ Asseco SEE
Valentina Mihovec Ramljak ∙ Product Manager ∙ Span
Duško Vukmanović ∙ Senior Principal Product Manager ∙ Oracle
Rudi Pleteš ∙ Voditelj SW PMO ∙ King ICT

Moderator:

Silvana Tomić Rotim, PhD ∙ ZIH

Nastavak konferencije 29.09. u 9 ujutro.

Tko vodi show?
Fran Mikuličić

Fran Mikuličić poznati je hrvatski poslovni konzultant. Svoj MBA završio je u USA na sveučilištu Vanderbilt i preko 15 godina mentor je u području Leadershipa i razvoja menadžera, u Hrvatskoj i regiji. Kao govornik i moderator vrlo je provokativan i bez dlake na jeziku, a publici uvijek osigura dobivanje ključnih informacija i odgovora.

Panelisti:

Nikolina Čujko ∙ Voditelj PMO ∙ Comping
Igor Stojančević ∙ Voditelj services PMO ∙ Infobip
Jasna Štrajher · Voditelj PMO · Generali osiguranje
Veronika Ines Bakarić · Voditelj PMO · Hrvatska poštanska banka

Moderator:

Tatjana Kotarski ∙ pm4you

Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.

Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane

Rezime:
U kriznim pandemijskim mjesecima mnogo toga u našim navikama se promijenilo. Kako u privatnim tako i u poslovnim. Posljedice nekih od njih osjećaju se još uvijek. Neke stvari sada radimo mnogo bolje, brže i kvalitetnije ali na nekima smo „pali“ i one nam pričinjavaju probleme.

Kako su se kroz pandemiju transformirali veliki IT projekti? Da li se PMO uspio prilagoditi novonastaloj situaciji? Kako se promijenio posao i život PM-a i članova projektnog tima?

Što nas čeka u budućnosti i da li smo sada spremniji za iste i slične izazove? Sada, nakon 2 godine možemo reći da smo na ovom slučaju puno naučili i kroz ovo izlaganje pokušati ćemo Vam prezentirati naučeno uz iskustvenu notu.

Ključne poruke („take-aways“):
1. Transformacija velikih IT projekata u kriznom vremenu
2. Spremnost PMO-a na brze promjene
3. PMO - kako se nositi sa izazovima budućnosti


Govornik: Mario Brdarić · Voditelj PMO · King ICT


Govornik: Maja Vekić Vedrina · Direktorica DWH/BI i analitike · Atlantic Grupa

Rezime:
Tehnološka inovacija koja ostavlja globalni trag? Moguće ili ne napraviti to iz Hrvatske? Koje barijere nas tu očekuju zato što smo na malom domaćem tržištu? Odgovori na ta pitanja i još mnoga druga u prezentaciji koja će predstaviti kako je Amodo, prvi hrvatski insurtech zauzeo svoje mjesto na globalnom tržištu razvijajući vlastiti tehnološki product, koristeći telematiku, data science i domaći mentalni kapital i pokazati da globalni trag se može ostaviti unatoč svim preprekama koje nalazimo u našem okruženju.

Ključne poruke („take-aways“):
1. Finding the right wave
2. InsurTech
3. Doomed to Fail?


Govornik: Ranko Budimir · Direktor isporuke · Amodo

Izvrsna prilika za neobavezni razgovor s govornicima i kolegama. Ručak će se služiti u glavnom hotelskom restoranu, uz razne specijalitete tradicionalne hrvatske i međunarodne kuhinje.

Lokacija: Restoran Argante na prvom katu

Rezime:
Birokracija, papirologija, čekanje u redovima, zatvaranje šaltera baš onda kad ste vi sljedeći na redu… Koronavirus, pandemija, izolacija… Sve skupa zvuči kao niz riječi koje same po sebi vuku pomalo negativan kontekst, no ovo je prezentacija o tome da je COVID-19 ubrzao proces digitalne transformacije javne uprave i donio birokraciji pozitivne promjene te kako se kompanija Ericsson Nikola Tesla d.d. morala i sama prilagoditi da bi spremno odgovorila na ove izazove, ali i prilike.

Za pojedine iskorake u digitalnom smjeru u javnoj upravi često su bile potrebne godine. Ponekad je sporost bila uvjetovana prilagodbom zakonske regulative, ali je često uzrok u nesklonosti za promjenama u odnosu na trenutni, tradicionalni način rada. Poslušajte kako izvanredne situacije mogu doprinijeti i sve nas osvijestiti da na drugi način promišljamo o stvarima na koje prije nismo obraćali pažnju.

Ključne poruke („take-aways“):
1. Covid-19 je ubrzao digitalnu transformaciju
2. Svaka situacija pa čak i ona izvanredna je prilika za nešto novo
3. Održavanje motivacije zaposlenika u izvanrednim okolnostima je ključno za poslovni uspjeh


Govornik: Jelena Jurišić · Rukovoditeljica područja za ePoslovanje · Ericsson Nikola Tesla d.d.


Govornik: Danijel Miletić · CIO · Hrvatska poštanska banka

Fokus prezentacije:
► Kako smo donijeli odluku koju agilnu metodu implantirati za potrebe razvoja ICT usluga?
► Kako ju implementirati, kratkoročni i dugoročni plan?
► Implementacija – prihvaćanje promjena agilnog rada.
► Inspekcija & adaptacija, te kontinuirano unapređenje.

Rezime:
Prije dvije godine kompanija se odlučila da želi biti brža, fleksibilnija i učinkovitija u odgovoru na potrebu korisnika. Uveli smo agilni način rada u pojedine dijelove kompanije, a tako i u sektora razvoja ICT usluga i rješenja. U ovoj prezentaciji ćemo proći kroz praktični primjer, kako smo odlučili koju agilnu metodu implementirati, kako smo proveli implementaciju – upravljali očekivanjima promjena, što nam je bio kamen spoticanja a što nam je davalo vjetar u leđa.

Ključne poruke („take-aways“):
1. Koji je ključni faktor odluke rada prema Kanban metode?
2. Praktični primjer iz prakse implementacija Kanban metode u ICT poslovanju.
3. Kako uvoditi promjenu a pritom napraviti pozitivnu promjenu u razvoju ICT usluga?


Govornik: Jasna Bojanić Dujmović · Tribe Scrum Master · Hrvatski Telekom

Pauza za kavu odlična je prilika za druženje sa sudionicima i prokomentirati utiske o govornicima i prezentacijama koje su vam se najviše svidjele, te posjet sponzorskim štandovima.

Lokacija: Prostor ispred glavne konferencijske dvorane

Panelisti:

Katarina Kukuljan ∙ Voditelj odjela Poslovne analize ∙ Hrvatska poštanska banka
Iva Ćorić ∙ Rukovoditelj korporativnog razvoja ∙ Atlantic Grupa
Branimir Miletić · Predsjednik udruge · IIBA Hrvatska (CROBA)
Kristina Devčić · Senior BA · King ICT

Moderator:

Maja Golubić Pirić ∙ IIBA

Završetak programa, zahvalnice i nagrade.

Nezaboravni momenti sa prethodna tri JumpIT Foruma

dojmovi sudionika i govornika

I think the JUMP IT Forum is ideal because of mix of business and technology, as it relates to IT. So, in other words these days IT is really driving the economic growth; and everything is really IT. I'm starting this year with an Agile track, which has a big impact far beyond IT. See you next year!
KARL MUENCHOW Founder & CEO ∙ XoJom
Ova konferencija je izvrsna jer okuplja ugledne govornike. Izvrstan je format konferencije i ono što bih zapravo željela intimno je da to bude češće, da se događa recimo dva puta godišnje. Vidimo se sljedeće godine!
JASNA ŠTRAJHER Voditelj PMO ∙ Generali Osiguranje
Da je više ovakvih konferencija, ICT sektor bi imao prilike pokazat gdje je sada sa novim tehnologijama, što može napraviti i naravno podijelit probleme s onima koji donose odluke. Vidimo se sljedeće godine!
SENDI RADIĆ Član uprave ∙ KING-ICT

Ulaznice


Do 15.08.2022. ulaznice sa early-bird popust dostupne su po cijeni od €445.

Prijava sa early-bird popustom

Osigurajte svoje sudjelovanje još danas!


Cijene ulaznica od 16.08.2022.

„SOLO IGRAČ“ ULAZNICA
Za 1-4 sudionika
495
po osobi
  • Cijena pokriva:
  • Sudjelovanje na konferenciji
  • Osvježenje i zakusku tijekom pauza
  • Ručak s uključenim pićem
  • Kopiju svih prezentacija u PDF
  • Certifikat o ostvarenim PDU bodovima
Prijava
„STOL ZA PET“ ULAZNICA
Za 5 sudionika
445
po osobi, sa 10% popusta
  • Cijena pokriva:
  • Sudjelovanje na konferenciji
  • Osvježenje i zakusku tijekom pauza
  • Ručak s uključenim pićem
  • Kopiju svih prezentacija u PDF
  • Certifikat o ostvarenim PDU bodovima
Prijava
BEST
„CIJELA EKIPA“ ULAZNICA
Za 10+ sudionika
395
po osobi, sa 20% popusta
  • Cijena pokriva:
  • Sudjelovanje na konferenciji
  • Osvježenje i zakusku tijekom pauza
  • Ručak s uključenim pićem
  • Kopiju svih prezentacija u PDF
  • Certifikat o ostvarenim PDU bodovima
Prijava


Ako iz bilo kojih razloga niste u mogućnosti fizički doći u hotel Antunović, konferenciju možete pratiti virtualno putem LinkedIn Events livestream-a BESPLATNO!

Za sve dodatne informacije, javite nam se mailom na register@jumpitforum.com ili preuzmite PDF prijavu